Hoe haal je meer uit je serviceorganisatie?


Het effectief aansturen van servicemedewerkers

Service en after-sales worden voor veel bedrijven in de technologie steeds belangrijker voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Daarbij is de rol van uw servicemedewerker (engineer, monteur, customer servicemedewerker, technisch specialist, enzovoort) cruciaal. Als leidinggevende wilt u daar graag op sturen, maar hoe doe je dat effectief, zodat uw servicemedewerkers gemotiveerd worden om datgene te doen wat u en uw organisatie van ze verwacht? In een interactieve en praktische workshop onder leiding van Eelco Themans gaat u aan de slag met onder meer de volgende onderwerpen: uw visie op service, het sturen op houding en gedrag, het motiveren en feedback geven en de ‘service-cultuur’.

Klik hier voor het programma en het aanmeldformulier

Voor deze workshop bestaat een grote belangstelling en het maximum aantal deelnemers is bereikt. Mocht u belangstelling hebben voor deze workshop, neemt u dan contact op met Bente Meijer.

Voor meer informatie: Bente Meijer (033 465 75 07)